Monday 13 June 2011

FORM 1 PART 3


Bermulalah kehidupan ku menjadi pelajar tingkatan satu yang baik punyaa...hhehehhe...setelah diberi kepercayaan menjadi ketua kelas seterusnya aku dilantik menjadi pengawas pula...ermm.. ok ker? Bertambah lagi lee tugas aku..turunkan bendera, panggil budak2 turun perhimpunan...tp tak berani woo sebab masa tuh baru form 1...ahaks!!...senior senior semuanya besar2 time tuh...tapi tak ramai yang aku ingat ... tapi kalo jumpa mungkin ingat kot...



aku mula mengaktifkan diri dalam bidang sukan plak...cewahh! atlet lee sgt...bola jarring, bola baling, lontar peluru dan sebagainya...tapi semua tak berapa nak berjaya kecuali bola jarring..pasai apa??...bak kata nurul fazilah nko tuh tinggi...senang leee...hahahahha...tapi seronok tau main bola jaring...aku masuk group bwh 18 walapun sepatutnya aku masuk bawah 15....sebab cikgu cakap bawah 18 takde orang...atee..layankan jee laa...yang bestnya bawah 18 ada kakak aku skali...kalo masa training tuh dia jaga aku lee...aku dulu jadi GS dan dia jadi GK..kalo bola masuk kat gol je cikgu mesti kata akak aku saja jee lepaskan tak nak jaga aku..bleh gituuu???...

No comments:

Post a Comment