Monday, 13 June 2011

FORM 1 PART 2


kelas aku dulu kat hujung bangunan blok apa ntah...dah lupa...huhuhu...tapi dekat ngan toilet gak...so..budak2 lelaki selalu lepak belakang tu...merokok la, gaduh laaa, ponteng la...kan fazeli hashim..


guru kelas time tu Cikgu Shahrizat kalau tak silap namanya...baik ya amat...ngajo pun suara pelan beno...ngajo sains plak tu...tp yang tak leh tahannya asik tulis nota jee kat papan hitam...lenguh menyalinnya...tp tgk cikgu tu takde lak lenguh...x de ke serbuk2 kapur tuh masuk idung dia...sian kan cikgu dulu2....pakai kapur untuk menulis...tak baik utk kesihatan...ye ke? Aku cuba mengingati nama-nama cikgu yang mengajo masa tingkatan satu...tp macam tak ingat semua laa...uwaaa...ampunkan saya cikgu...yang ingat bebeno cikgu zawiah jerrr..kenapa dia dihati???..adalah kisahnya.

untuk makluman gambo kat atas bukan gambo sekolah aku...tapi INSYAALLAH....kalo pihak pentadbiran sekolah nak buat cenggitu apa salahnya kan...hiihih..peace no war....

No comments:

Post a comment