Monday 13 June 2011

FORM 1 PART 4

Masa di tingkatan 1 ada 6 atau 7 kelas masa tu...banyak woo kelasnnya...ader sesapa ingat ada berapa kelas semuanya?...kalo lee semua tu ada dan masih dikenali alangkah seronoknya...cikgu-cikgu pun ada yang ingat ingat lupaaa..pengetua time tu????...wahhhh lemahnya memori nii...nape aku tak ingat yee....adakah ini tanda- tanda usia semakin matang@kertu??..ekekekke... 



Aku cuba senaraikan kawan-kawan aku di tingkatan satu untuk kenangan bersama...Mohamad Niza Fakaruddin, Fazeli Hashim, Mahmud Hafiz, Mohd Rizal Zamberi, Mat Rosnan (kalo x silap), Farid Zamin (budak paling jahat), Kamaruddin Ramli, Azrin, Hafizan, Azmi ke azman??(kembo), Siti Yanti, Rospawati (ejaan?), Kamariah, Rohayati, Norhayati,Nordasima@syida, Zamzaharizat, Asmayanti, Nurul Fazilah, Rohani, Syazwani (betul ke?), Wan (x ingat wan apa), Zurina, Rogayah, Hamidah dan ada sorang dua lagi yang aku tak ingat...mana-mana ada kawan kawan aku di dalam kelas ini harap boleh betulkan kalo ada yang silap...


No comments:

Post a Comment